Wednesday, July 7, 2010

Baru beli Lop Ear 2 ekor

Jalan-jalan makan angin terjumpa sepasang arnab Lop Ear dibeli dengan kadar harga yang berpatutan lah. Balik rumah masuk kandang tengok ada sekor sendiri punya jadi pulak macam gitu telinga nya. Apa nak buat dah beli dan yang sendiri pun jadi...kebetulan..

Yang sebelah kiri tu kena cirit-birit tak leh nak wat apa dah . Dah bagi ubat pun di still terus menguruskan badan. Yang jantan pulak tu.
Melayang seratus lebih tak sampai sebulan. Dah tak der rezeki. Sabor jelah. Cari yang lain.!





ibu color sama + bapa lop angora

jadi 3 ekor semuanya


kepada pelawat yang berminat tuk memiliki arnab kategori ini kena tunggu lah... sebab umur dia baru 2 bulan....baka dijangka akan dijual pada hujung tahun....dengan harga RM 130.00. anak depa nantila.......

No comments:

Post a Comment