Tuesday, May 25, 2010

Kurniaan Ilahi




Sejak kebelakangan ini permintaan arnab berkurangan atas faktor pengeluaran berkurang...Tak semena-mena ada hamba Allah memberi saya sepasang arnab berusia 5 bulan dari baka Mix Angora dan Mix Rex kin atau English spot kin. tak tau la.. tapi yang hairan kenapa berikan pada saya walhal saya ada banyak arnab..Berilah pada orang lain.Namun itu adalah rezeki dari Allah. Saya terima. Kita rujuk sirah balik.... "Kenapa datuk nabi menyerahkan baginda kepada bapa sedaranya yang mempunyai ramai anak dan susah. Kenapa tidak di serahkan pada bapa sedaranya yang kaya dan ternama." Rasanya itu adalah ketentuan ilahi.. sama ngan kes saya, saya terima dengan reban yang terbuka. Alhamdulillah terima kasih..

No comments:

Post a Comment

Kenangan Nama masuk dalam Paper Sunday Mail tahun 2017.